הכרויות רוסיות



תמיד היה משהו שלא יסתדר לי עם בנות רוסיות. כי מצד אחד יש את הסטראוטיפ הזה שבנות רוסיות הן יותר קלות וזורמות בדילוגים לכיוון הכוס סחלב החם שמתחת לשמיכה , ומצד שני - המגיע מניסיוני האישי והמר, בחורות רוסיות הן לעיתים קרובות הרבה יותר קרות, קשוחות וביצ'יות מהישראליות. זה נמדד למשל בתגובות לפרטוטים, שעל דברים מסוימים שתגיד לתימניה אסלית או לחצי מרוקאית ורבע עירקית ורבע טורקיה תקבל בחזרה חיוך ופידבג עם אופציה להמשך, לעומת בחורה רוסיה שתישאר במבט קפוא ורציני ולעיתים גם נעלב. ודבר נוסף הוא (אם תרצו "מצד שלישי"), שגם אותן הרוסיות שמחייכות ונחמדות יותר, בסופו של דבר תמצאו אותן עם חבר רוסי. כאילו הכל נשאר במשפחה. ומצד רביעי עוד לא הזכרנו שמרבית עסקי הליווי ותפוצת דירות דיסקרטיות מבוססים על בחורות רוסיות. ומצד חמישי הספקתי להכיר בחיי כבר גם 4 רוסיות בתולות. זה אומנם היה בכיתה ו', אבל שתיים מהן כבר לבשו חזייה.



אז עם הסוגיה המסובכת הזאת אני חי כבר זמן רב, ורק לאחרונה יצא לי לדבר עם בחור רוסי חביב ומבין עניין בשם גרגורי שפתר לי את כל הקונפליקט. לטענו, "ברוסיה בחורות יש רעב בעיניים", הוא אמר. "למה אין להן כסף ללחם?", שאלתי אותו. "לא, אין שם גברים. כולם שיכורים, או עזבו למקום אחר לעשות כסף. על כל גבר אחד יש חמש בחורות. הן לבד שם. מסכנות", הוא הסביר. חשבתי על מה שהוא אמר, וזה באמת מאזן מנצח. אם פה בארץ היו חמש בחורות על כל גבר, אני לא הייתי צריך לכתוב פה בלוג היום. במקום זה הייתי עסוק בדברים יותר חשובים.



אבל תשובתו של גרגורי לא הספיקה לי, "אז רגע, בעצם כל הרוסיות שבאות לארץ ופתאום כל הישראלים החזירים קופצים עליהן, זה כמו גן עדן בשבילהן?", גרגורי התעצבן, "נו בטח, אנחנו הגברים הרוסים באנו לפה וכל מה שקיבלנו היה רק זין אחד ענק. והן באו לפה מאותו מקום כמונו ומקבלות זין אחד ענק.", היתה לי עוד שאלה לגרוגי אבל הוא כבר היה בשוונג של שלל מעלליו ולא עצר, "אם אני ברוסיה מגיע רק מסתכל בחורה ומזמין אותה לדרינק היא באה לישון אצלי, אבל פה בארץ תפסו תחת."



אני חייב לציין שהדברים ששמעתי בשיחה עם גרגורי נשמעים לי מאד הגיוניים. אבל תמיד טוב לשמוע עוד צדדים למטבע, וידוע לי שיש לי כאן לפחות קוראת רוסיה אחת... אז הנה זרקתי את הבוץ לבמה, מי שתרצה תברח, מי שתרצה תוציא אותו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה